משק עפאים במוזיאון ישראל

משק עפאים מרגיש בבית גם במוזיאון ישראל. על שפת בריכת ההשתקפות היפה שבכניסה למוזיאון הצבנו מטבח וסלון מארח המגיש את מיטב תוצרת המשק. כדי להרגיש בבית אספנו במשך כמעט שנתיים שולחנות, כסאות, ויטרינות ומכתבות שכולם בני שישים או שבעים שנה ושיוצרו פה, בארץ ישראל, על ידי בעלי מלאכה אמנים. על המדפים הנחנו כלי קרמיקה מתוצרת "לפיד", "נעמן" ואחרים, המוזיקה המושמעת בחלל בוקעת ממכשירי רדיו טרנזיסטור בני התקופה ומהכתלים תלויים עציצים במקלעות מקרמה שהוכנו במיוחד לסלון שלנו פה.

המטבח, גם הוא נבנה בפשטות המאפיינת את שנות ה-50 וה-60 הישראליות, קצת כמו האוכל שאנחנו אוהבים – עשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר, מקומי, פשוט ונגיש. בויטרינות מוצגות הגבינות שלנו למכירה לצד מיני מאפה מתוחים ומתוקים ומגדנות שאנו אופים מדי יום בקונדיטוריה שלנו. במדפים סביב אפשר למצוא גם את שמני הזית של המשק, הדבש, הריבות, הבירות והמח\'יה, ממרחים, חליטות, קפה וכל מה שהלב מבקש. ההזמנה בדלפק המטבח והאיסוף בשירות עצמי: קפה מעולה ומיני משקאות חמים וקרים, ארוחות בוקר דשנות, חביתות ירק ופריטטות עבות, מגשי גבינה, פשטידות, מיני סלט וכריכים, קציצות ומאפים ומה לא. פתאום תמצאו את עצמכן מבקרות במוזיאון כמה פעמים בשבוע.

*הכניסה לבית הקפה איננה כרוכה בתשלום כניסה למוזיאון!

בימים אלה אנחנו שם בימים א',ב',ד' ו-ה' בין 08:00-16:00, ביום ג' מ-08:00-21:00 וביום שישי 08:00-13:00. בקרוב יתרחבו שעות הפעילות ונעדכן על כך כאן
כתובת: מוזיאון ישראל, ירושלים